The best Side of خبرگزاری همفکری

Wiki Article

آنها می توانند به شما نقاط ضعف و قوت مسئله ای که درگیر هستید را نشان دهند و به شما کمک کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید. برای مثال، اگر شما در حال تصمیم گیری درباره راه اندازی یک کسب و کار هستید، مشورت با یک کارآفرین موفق می تواند به شما الهام بخش باشد.

با شنیدن داستان‌ها و تجربیات دیگران، می‌توانیم از اشتباهات آن‌ها درس بگیریم و خطاهایی که آن‌ها انجام داده‌اند را تکرار نکنیم.

به عنوان مثال، در مسئله‌ای که با آن مواجه هستیم، ممکن است نظر خود را داشته باشیم اما با شنیدن نظرات دیگران، می‌توانیم به جوابی بهتر از آنچه در نظر داشتیم برسیم.

روز جهانی دختر یک روز یادبود بین‌المللی اعلام‌ شده از سوی سازمان ملل متحد است.

به طور کلی، همفکری و مشورت با دیگران می‌تواند به ما کمک کند تا در مواجهه با مسائل و چالش‌های زندگی، بهترین تصمیم را بگیریم. این روش، باعث افزایش دیدگاه و دانش ما می‌شود، ایده‌های جدیدی را برای حل مسئله پیدا می‌کند، انگیزه و الهام ما را افزایش می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیریم.

و السّلامُ علیه یومَ وُلِد و یومَ مات و یومَ یُبعَث حَیًّا.

مرحوم علامه طهرانی پس از اتمام تحصیل در قم و پیش از هجرت به نجف اشرف ازدواج نمودند که خداوند متعال به ایشان پنج پسر و پنج دختر عنایت فرمود، که دو تن از آنان در کودکی از دنیا رفتند: فاطمه (اولی) سیّد محمّد جواد که ماجرای رحلت او را در «روح مجرّد» آورده‌اند.

با شنیدن داستان‌ها و تجربیات دیگران، ما می‌توانیم از اشتباهات آن‌ها یاد بگیریم و خود را از تکرار آن‌ها محافظت کنیم. این الهام بخش است و ما را به سمت جواب‌های بهتر و موفقیت‌های بیشتر هدایت می‌کند.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همدلی و همفکری همکاران، در ارتقاء صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت از طریق حفظ و پایش پایداری آن موفق و کوشا باشید.»

همچنین شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید. ثبت

شیعه و اهل سنت برای تقویت وحدت اسلامی همفکری کنند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: برای تقویت وحدت اسلامی باید همه فرق شیعه و اهل سنت همفکری داشته باشند و با برنامه‌ریزی عوامل تقویت را شناسایی و موانع آن را بازشناسایی کنند.

به مناسبت سالروز رحلت؛ مروری بر زندگینامه آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی

حضرات محترم حجج اسلام، آقایان حاج سیّد محمّد صادق حسینی طهرانی و اخوان.

و بر اهل بصیرت و باریافتگان حرم امن إلهی پوشیده نبود که ایشان در سنوات آخر عمر به تمام معنی الکلمه در مقام بقاء بالله متمکّن بوده و جمیع استعدادات نفس نفیسشان به منصّه فعلیّت همفکری تامّه رسیده بود؛ کما اینکه بارها به بنده فرمودند: کار من در این دنیا تمام است و ماندن و رفتن برای من تفاوتی ندارد.

Report this wiki page